8 клас+ІФН

Любі друзі!

Підручник, 8
Об'єкти
Словниичок

ДЛЯ ТИХ УЧНІВ, У КОГО НЕМАЄ 

lazarus або ПК (НОУТБУКА)ПИШЕМО ПРОГРАМУ У ЗОШИТ І ВІДПРАВЛЯЄМО ФОТО РОБОТИ на ЕП liholatira@gmail.com

ОБОВ'ЯЗКОВО ВИКОНАТИ ТАК ЧИНОМ 

ПРАКТИЧНІ РОБОТИ 

(13.04-17.04, 28.04, 12.05-15.05, 28.05)!!!

Для перевірки cтворених проєктів в lazarus, фотографуємо 

програмний код та отриману відповідь і надсилати на ЕП liholatira@gmail.com


Сделано на Padlet

Завдання 13.04-17.04

Тема: 8А (дві групи) консультація
Время: 17 апр 2020 10:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71668871452?pwd=eEJaS0JSaEhJclFBanlCdVZ4VkN6Zz09
Идентификатор конференции: 716 6887 1452
Пароль: 012729

Тема: 8Б (дві групи) консультація
Время: 17 апр 2020 11:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 714 1125 7920
Пароль: 4gBKBH

Тема: 8Б (дві групи) клас Величин логічного типу
Время: 14 апр 2020 11:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74361427954?pwd=T0ZJOUFtd21RZVRobEVEYXhKVHFFdz09
Идентификатор конференции: 743 6142 7954
Пароль: 017624

Тема: 8А (дві групи) клас Величин логічного типу
Время: 14 апр 2020 13:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 724 6952 3376
Пароль: 023317

Тема: ІФН Харламова А.
Время: 14 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 782 9121 5376
Пароль: 027722

ПРАКТИЧНА РОБОТА!

1. Переглянути презентацію.
2. Виконати у зошиті та надіслати фото.

Третя задача на вибір в залежності від навчального рівня

3. У lazarus виконати впр. 2 стр.161 (рівень середній та достатній) АБО
3*.У lazarus створити проект, у якому з'ясувати вигляд кута (розгорнутий, прямий, гострий). Для введення градусної міри кута використовуватикомпонент Abc (Напис), а результат вивести за допомогою компонента Edit (Текстове поле) (високий рівень).
Вигляд задачі 3*.







Цікавинки із Інтернета

Завдання 06.04-10.04

Тема: Консультація для 8 кл.
Время: 10 апр 2020 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/878027982?pwd=L0gwbnY2NjN4YkM0eVhNRUE3QzI5QT09
Идентификатор конференции: 878 027 982
Пароль: 013462

Тема: Текстове поле
Время: 8 апр 2020 12:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/728881413?pwd=bjN3V3N1UW13THVkeWNQTFErQkhKZz09
Идентификатор конференции: 728 881 413
Пароль: 547045

Дом. робота

1. Переглянути дві презентації (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на 1 слайд презентації Властивості текстовоїї величини. На ньому відображено правильні записи функцій Табл. 22.6 стр.148. В таблиці підручника помилка).

2. Виконати (створити у lazarus) впр.1 стр.145; впр. 4 стр.147; впр.5 стр.149. Зберігати у папці з назвою з1, з4, з5 і відправити мені на ЕП (знаходиться на Головній вкладці) або надати доступ до них. Всі ці завадння виконані у підручнику.
Нагадую як зберегти у програмі lazarus. На Робочому столі створити папку з1, з4, з5. У програмі lazarus Файл / Сохранить все / Відкриваєте відповідну папку і декілька разів натискуєте Сохранить.

https://drive.google.com/drive/folders/12IPI8AF_qqimYQkk_I7cqbU-39uZKuEo?usp=sharing

3. Виконати тести (з 20.04 відповіді не приймаються)
Максимум за виконання даного тесту отримуєте 20б - це 10



4. Для отримання 10-12 б виконати впр.4 стр.155 та надіслати мені.

Завдання з 16.03 по 27.03.2020

Посилання для скачуввання та встановлення програми Lazarus

Домашня робота
1. Вивчити:
  • написання цілого та дійсного числа мовою Lazarus (табл. 20.2);
  • функцію для введення змінної (стр.136);
  • функції для перетворення значення рядкового типу в числовий і навпаки (табл. 20.3);
  • команду для введення даних із клавіатури (стр.136);
  • операції над числовими величинами (стр.138);
  • розібрати команди п.6 вправи 2 (стр. 138);
  • стандартні функції (табл. 20.7).


























(Для тренування https://learningapps.org/3472234)

2. Виконати на окремому аркуші.

























3. Виконати тести
                     https://testinform.in.ua/test-15-8-klas-velichini-%d1%97x-tipi-ta-vlastivosti/
4. В середовищі Lazarus створити проєкт впр. 2 ПР №10 (стр.142).
Примітка.
Значення змінних s1, s2. s3, v1, v2, v3, t відобразити у вікні введення (по аналогії мал.20.5).

Відповідь записана в label2. Форма повинна мати такий вигляд.





















Для  скачування завдання
https://drive.google.com/file/d/1mSk3NiVmVlXXJVpG3m-NJJRkm1PKY4AG/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар